Wednesday, February 2, 2011

Tinggalkan aku!

Aku berlari. Memejam mata. Buka kembali. Cuba mencari kekuatan yang kian malap. Cuba mencari sinar kebahagiaan yang semakin samar. Aku terhenti. Menarik nafas. Hembus kembali. Oh Allah, berikanlah aku kekuatan. Yakinkan aku ini adalah satu ujian dariMu. Ingatkan aku Kau sebaik-baik Perancang. Hati ini bagai sedang dirobek, Ya Rab. Kau berikan aku hari yang indah untuk permulaan, namun pengakhiran yang mencengkam hati. Tatkala perasaan kagum itu mula menguasai, Kau tunjukkan kembali mazmumahnya. Mungkin harus ku lebihkan menghijab hati ini. Ampunkan aku, Ya Allah. Dengarlah rintihanku ini, kerana aku gentar menghadapi semua ini T__T

p/s; ukhti. this had never been your faults. its okay, i'm gonna be fine when i find my strength back. He is my strength and by the way, millions of thanks for this beautiful day. i'll be back when everything seems to be fine. ukhwahfillah abadan abada <3

 

No comments:

Post a Comment