Friday, September 23, 2011

Usrah; Kerana Kamu Yang DipilihNya Untuk Menemani Hariku


Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Maaf sahabat,
Andai muzakarah kali ini agak mengejut bagi kalian,
Namun tidak lain tidak bukan,
Aku lakukan semua ini kerana rasa cinta, kasih dan sayang yang hadir di hati-hati yang sedang bertaut keranaNya.

Maaf jika aku seolah-olah berlagak sempurna,
Maaf jika perlakuan aku menimbulkan su'uzhon buat kalian,
Tapi kerana kalian yang ku gelar sahabat,
Pedih sekali di sudut qalbi untuk mengiyakan suatu perkara yang tidak seharusnya.

Aku cuma takut,
Takut andai aku tidak sempat diberi kesempatan lagi untuk menegur dirimu,
Takut andai di akhirat kelak,
Kau akan datang memohon dibahagikan dosa sama kepada ku kerana aku tidak menegur dirimu~


Sahabat,
Maaf.
Maaf andai diri ini masih belum sempurna untuk menegur~
Tapi, sejujurnya.
Sekali mulut ini menitikan kata cinta kepada kalian kerana Allah,
Sekali & selamanya jugalah hati ini inginkan kalian benar-benar kepada & kerana Allah~

No comments:

Post a Comment