Thursday, July 21, 2011

im tired and I QUIT.



Allah~
Allah~
Allah~
Allah~
Allah~
Cuma namaMu yang ingin aku tasbihkan~
Cuma cintaMu yang ingin aku agungkan~
Cuma kasihMu yang ingin aku dambakan~
Aku mohon ya Allah~
Aku mohon dengan serendah-rendah penghinaan aku sebagai hambaMu,
Tenangkanlah qalbi ini ya Allah~

Sesungguhnya hanya dengan mengingatiMu,
Hati ini akan menjadi tenang.
Allah~
Rasulullah~
Aku ingin pergi.
Aku ingin lari.
Aku ingin lenyap.
Bawa aku,ya Rasulullah~
Aku ingin pergi,pergi dari dunia fatamorgana ini.
Aku cuma ingin bersamamu,
Meski aku tahu aku tidak layak duhai Kekasih Ilahi.

Ah,hatiku hancur.
Hatiku luluh.
Bergetar badanku ini ya Allah.
Ah,lemahnya aku yang bergelar hamba!
Kerdil sekali aku ya Allah.
Hina sekali aku ya Rabbi.
Hanya kepadaMu ingin aku curahkan segala-galanya~
Dan cukuplah Kau sebagai pelindungku,ya Rabbi.

-dear qalbi,don't cry pleasee don't cry.i know you already tried your hardest.He's with you,He's with you,insyaAllah amiraaa.

.COMELNYE BILAA PERASAAN MANUSIA JADI MAINAN ORANG.

No comments:

Post a Comment